srijeda, 26. rujna 2012.

Mediteranske pečene rajčice s fetom i maslinama



Otkad sam prvi put isprobala ovaj recept ne silazi s vrha liste mojih naj stvari. Ne mogu reći da sam bila iznenađena uspjehom ovog recepta jer sastojci sami po sebi su među mojim favoritima, pa i kombinacija mora biti u najmanju ruku dobra (a zapravo je fantastična). Ono što me ugodno iznenadilo i oduševilo je pečena feta. Topla, kremasta, savršena za namazati na prepečenac, dodati pečene paradajze i masline...predivno. Ovo je, osim toga, jedan od onih brzih i  jednostavnih recepata  koji daje maksimalan rezultat. Predivno jelo koje je najbolje kad je toplo ali može se jesti i hladno. U hladnjaku može stajati i par dana, a kad ga ponovo želite servirati stavite ga ponovo na kratko u pećnicu i feta će opet postati divno kremasta.


 
 
 
 
 
 
Količina sastojaka u ovom receptu samo je okvirni odnos među njima i dopušta izmjene prema vlastitim afinitetima i količini koja nam je na raspolaganju.
 
1 šalica mini rajčica prerezanih na pola
1/3 šalice sjeckanih maslina
1 češanj češnjaka
1/4 šalice nasjeckanog luka
2 žlice peršina ili bosiljka ili estragona ili...
1 žličica suhog origana
1 žlica maslinovog ulja
feta sir narezan ili razlomljen na male komade ali ne premale  - količina po želji
 
Sve sastojke lagano promiješati u vatrostalnoj zdjeli.
Peći u pećnici na 200 C oko 20 minuta.
Odlično paše uz tostirani kruh, krekere...ali i kao prilog uz neki komad mesa ili ribe.
 
Originalni recept je malo opširniji.
 
 
 
 
 
 
U zadnje vrijeme ne stignem objavljivati nove postove mada ih imam dosta na čekanju ali pošto znam da ubrzo ističe vrijeme zadano u igrici ajme, koliko nas je!, na temu paradajza, koju je zadala domaćica Tamara s predivnog bloga What's for dessert?, našla sam vremena jer tema je za mene paradajzoljupca savršena i nisam htjela to propustiti.
 
 
 
 
 
 
 
 

Broj komentara: 11:

  1. Jako mi se sviđa ovo jelo, kombinacija sastojaka je super, pa sve skupa zapečeno, ..., odlično !

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako volim zapečena jela, a ovo mi se baš sviđa jer ga je moguće prilagoditi vlastitom ukusu kroz kombinaciju i omjer namirnica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,mogućnosti kombiniranja su velike i to je još jedan od razloga zašto, sad kad je sezona rajčica,ovo jelo spremam često. Mogu promijeniti samo začine i dobijem jelo novog okusa i mirisa.Mogu dodati kapare ili malo slanih inćuna i opet dobijem nešto novo...

      Izbriši
  3. fetu volim kao i paradajz, tako da ovo može biti savršeno

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno. Zaista nesto sto skoro svi vole...

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. Ne može biti brže.Dodatni plus za ovaj recept.

      Izbriši
  6. Ovo je prepredobro, meni uz krišku mirisnog domaćeg kruha savršen ručak!:)

    OdgovoriIzbriši