srijeda, 16. svibnja 2012.

Čips od jagoda



Već neko vrijeme sam ljubitelj sušenja voća i povrća u domaćoj radinosti. Apsolutni sam obožavatelj sušenih rajčica i sušenih jabuka. Kupila sam i aparat za sušenje ali često sušim i u pećnici (kad već nemam mogućnosti sušenja na suncu). Sušiti se može gotovo svo voće i povrće (šljive, grožđe, smokve, marelice, rajčice...), pa tako i jagode, što sam tek nedavno otkrila. Jednostavno mi nije palo na pamet.
Odlične su za ukrašavanje torti, kolača, sladoleda...

I evo još jednog recepta za igricu ajme, koliko nas je na temu jagode koju je zadala domaćica Zoka s bloga Pans and pots

Recept prenosim iz "Danas kuham" Ane Ugarković

Pećnicu zagrijati na najmanju moguću temperaturu s ventilatorom (najviše 70 C).
Jagode narezati na vrlo tanke ploške (1-1,5 mm) po duljini.
Probala sam ih pravilno i tanko narezati pomoću  raznih kuhinjskih pomagala  ali najbolji se ipak pokazao dobri stari nož i malo strpljenja.
Lagano ih premazati sa šećernim sirupom




Šećerni sirup: rastopiti 50 g šećera (ili 25 g fruktoze) u 75 ml vode,
a ja dio vode zamijenim sokom od limuna.
Jagode poslagati na lim obložen masnim papirom.

Ostaviti jagode u pećnici dok se potpuno ne osuše i ne puknu kad se pokušaju savinuti.
Ovu turu sušila sam 6 sati na 60 C.
Kad se skroz ohlade spremiti ih u hermetički zatvorenu posudu između slojeva masnog papira.











2 komentara:

  1. wow!!!
    genijalno. ja i mama smo neki dan sušile jabuke i kruške, ali nije mi palo na pamet da bih mogla i jagode osušiti :)

    Čuvam recept i isprobavam ovih dana

    OdgovoriIzbriši