utorak, 22. svibnja 2012.

Ružina vodica na starinski način





Sastojci:
ružine latice
destilirana voda
emajlirani lončić




Postupak:
Staviti ružine latice u emajliranu posudu u visini 5-6 cm.
Preliti latice destiliranom vodom tek toliko da ih prekrije.
Staviti lončić na vatru i zagrijavati ali ne smije zakipjeti.
Zagrijavajte tako dugo dok latice ne izgube svoju boju.
Voda će poprimiti boju latica, a na površini će se pojaviti skrama (ružino ulje).
Maknuti posudu s vatre i pustiti da se ohladi.




Procijedite tekućinu, a latice iscjedite (najbolje rukama).
Uliti u staklenu bočicu i čuvati u frižideru.
Trajnost joj je oko tjedan dana, ali ako je dobro zatvorena i dulje.
I to je to.

Koristi se kao dodatak kolačima, keksima, sladoledima.....
ili za džem od jagoda i ružinih latica

Broj komentara: 15:

  1. Prva slika me je oduševila. Baš prelepa boja. Nisam nikada pravila ružinu vodicu. Predostavljam da koristiš neke domaće ruže?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Da, najbolje je koristiti domaće ruže, da bismo bili sigurni da nisu špricane.

      Izbriši
  2. Krasna ideja :). Baš sam je preko interneta kupila. Sledeča če biti domača :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedina negativna strana domaće ružine vodice je što ne traje dugo, ali kad je sezona ruža možemo je napraviti kad nam zatreba jer nije komplicirano i ne traži puno vremena.

      Izbriši
  3. Cesto naidjem u receptima na ruzinu vodu, ali nisam razmisljala da je sama napravim. Super, hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je ista stvar natjerala da istražujem neke druge mogućnosti, pošto je kod nas nema nigdje za kupiti. I eto recepta...

      Izbriši
  4. divno!
    Ovo ću napraviti 100 %!!
    Izgleda prekrasno i draža bi mi bila domaća verzija od kupovne

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako ju je tesko naci u ducanima tako da je ovaj recept pun pogodak :) Bojaaaa...cudo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nisam je nigdje mogla naći, pa sam našla rješenje. Nije dugotrajno ali...

      Izbriši
  6. i da...jaaako bih voljela prolistati tvoje 4,5 metrazne kuharice :) i ja ih obozavam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo po malo....bar nešto. Upravo sam se vratila s puta i donjela novu kuharicu (Bečka kuhinja) i ružinu vodicu iz Jordana.Javit ću dojmove....i o jednom i o drugom.

      Izbriši
  7. Kako ja tek sad vidim ovaj post? Hm... Mozda cu sad za vikend napraviti ruzinu vodicu. Predivno! Hvala na receptu! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jedno pitanje-kako je zagrijavati dugo a da ne zakipi-jer s vremenom ce morati zakipjeti zar ne?jedino da je na peci na drva

    OdgovoriIzbriši