petak, 27. rujna 2013.

Sirup od đumbira





Čim je David Lebovitz objavio recept za  Fresh Ginger Syrup
znala sam da će taj recept biti prvo što ću isprobati i predložiti u svom slijedećem postu.
Već jedno vrijeme mi je bila namjera naći dobar recept za sirup od đumbira, i naravno, spremiti ga, kako bi mi bio pri ruci, kad poželimo napraviti kakav koktel, ali nikako da to i učinim. 
Trebao mi je, očito, samo  mali poticaj ovakve fele.

Odličan recept za sirup od đumbira

Sastojci:

225 g neoguljenog đumbira
4 šalice vode
2 šalice šećera
prstohvat soli

Nasjeckati  đumbir, na što manje komadiće.
Staviti đumbir, vodu, šećer i sol u lonac i zagrijavati do vrenja.
Smanjiti vatru i lagano kuhati oko sat vremena.
Ostaviti da se ohladi, pa ga procijediti kroz gusto cjedilo.
Spremiti u staklenku i zatvoriti.
Može stajati u frižideru barem 2 tjedna.

Đumbir se može i oguliti, pa će se, u tom slučaju dobiti sirup svjetlije boje.
Ja ga, ovaj put nisam gulila jer je bio svjež s tankom korom, ali sljedeći put ću isprobati i tu varijantu. Tek toliko da usporedim boju ali, još važnije, aromu.


I još recept za sirup od đumbira i habanero papričice 
za  The Chadwick 
 ali i za još ponešto.

Sastojci:

1 šalica šećera 
1 šalica vode
60 g đumbira narezanog na tanke kriške
 1 habanero papričica
 (momentalno nemam habanero ali imam Jamaican Hot Red)











Sve sastojke staviti u lonac i zagrijati do vrenja.
Maknuti s vatre.
Nakon 5 minuta izvaditi habanero papričicu.
Ohladiti i procijediti.
Može stajati u frižideru do 3 tjedna.

Sigurna sam da će ovi sirupi, kao neka vrsta začina, u mojoj kuhinji naći višestruku primjenu.
Osim za koktele, što je klasika, planiram ih isprobati i u sladoledu, keksima, voćnim umacima i  salatama, kao zaslađivač za čaj....






3 komentara:

  1. Sirup od đumbira ću napraviti, jako volim đumbir i sve sa đumbirom, ovaj recept mi je došao kao naručen ! Dobra mi je ideja sa dodatkom papričice.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja jako volim đumbir, a i čili kao što se vidi u mojim postovima.Imam još par spremljenih recepata koje mislim objaviti, na tu temu. :):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijep pozdrav! Ukoliko želite razmijeniti baner/link sa nama (www.kakosmrsaviti.net) jednostavno nam se javiti i odradit ćemo to. Inače stranica bilježi dnevni promet od 200 posjeta dnevno i 500~600 otvorenih stranica dnevno.
    Svakako se javite ako ste zainteresirani, Vaš link stavljamo u footer "prijatelji portala" također i u zanimljivi linkovi! Javite nam se na ovaj mail: marin_vranjes[at]yahoo.com
    Pozdrav i svako dobro
    Marin

    OdgovoriIzbriši