nedjelja, 6. svibnja 2012.

Panacotta od jogurta s jagodama

Danas sam kupila "Dobru hranu" uz Jutarnji i slike s naslovnice su me podsjetile na "foru" koju sam htjela iskoristiti za prezentaciju nekog recepta, s kojom sam se susrela par puta u restoranima u Italiji i baš mi se svidjela, a to su obične staklene teglice s poklopcem. Ne sjećam se više što je točno servirano u tim teglicama osim da je bilo nešto slano, neka pjenica ili gusta juha, a ne desert ali panacotta je odličan izbor.
Sve sastojke sam imala i odlučila biti brza i efikasna.....dok opet ne zaboravim...., a i recept je odličan....lagano, brzo, fino, svježe, na početku sezone jagoda....

I evo još jednog recepta za igricu ajme, koliko nas je na  temu jagode koju je zadala domaćica Zoka s bloga pans and pots

Prenosim recept uz, naravno, moju izmjenu vrste šećera (uvijek fruktoza).



















Sastojci:

400 ml jogurta
400 ml slatkog vrhnja
6 listića želatine
3-4 žlice šećera ili 1,5 žlica voćnog šećera
žličica arome naranče ili vanilije
300 g jagoda ili nekog drugog bobičastog voća ili mješano (može i smrznuto)
2 žlice maslaca
3 žlice smeđeg šećera ili 1,5 žlica voćnog šećera
žličica ribanog muškatnog oraščića





Postupak:

Slatko vrhnje zagrijati sa šećerom i miješati dok se šećer ne rastopi.
Listiće želatine namočiti u hladnoj vodi i ostaviti da nabubre.
Ocijediti ih i dodati im nekoliko žlica vrućeg vrhnja.
Miješati dok se želatina ne rastopi i uliti ostatak vrhnja.
Dodati jogurt i odabranu aromu, pa dobro izmiješati.
Podijeliti smjesu  u male staklenke i staviti u frižider na nekoliko sati.
Na maslacu pirjati voće sa šećerom i kad se zgusne dodati muškatni oraščić.
Umak dodati na ohlađenu panacottu i sve zajedno još ohladiti.

Recept je prezentiran kao odličan desert za ponjeti na piknik, pošto ako se radi u malim staklenim teglicama s poklopcom, one se mogu zatvoriti i pogodne su za transport.
Mislim da je super ideja i "za po kući". Malo kreativnosti i različitosti nije na odmet...



4 komentara:

  1. Jako fina ovako poslužena u staklenke, a treba i iskoristiti i ove divne jagode

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, baš je fora, a to me i privuklo receptu ali i recept je odličan. I točno sezona je počela...hura!

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj omiljeni recept za panna cottu je sličan ovom, s jogurtom. Serviranje u staklenkama i s voćem na vrhu mi je zbilja originalna verzija. Moram si nabaviti lijepih staklenki

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam upravo to rekla, da si moram nabaviti još lijepih staklenki

    OdgovoriIzbriši