nedjelja, 13. svibnja 2012.

"Smrznuti" jogurt

Nedavno sam u jednom časopisu, koji se čak i ne bavi hranom, pročitala kratku crticu kao ideju za ovaj brz, zdrav, genijalan desert. Obožavam ovakva otkrića. Kasnije sam na tu "stvar" nabasala i kod Jamie Oliver-a u njegovoj kuharici "Jamie´s 30 MINUTE MEALS".

Idealan desert kad spremate zahtjevnu večeru za prijatelje, pa ne stignete napraviti i slatki završetak (što se meni često događa), idealan brzinski desert za klince, idealan desert i samo za jednu osobu koji je gotov za 2 minute,  idealan desert zbog velike mogućnosti kombiniranja, improviziranja i što se tiče vrste sastojaka i što se tiče količine sastojaka.

Genijalan  desert !!!

Zapravo se ne radi o smrznutom jogurtu nego o smrznutom voću, osim ako ga želite spremiti u frizer na dulje vrijeme. Moje iskustvo kaže da je najbolje pojesti ga odmah ili nakon nekog kraćeg vremena u frizeru (ako ga želite servirati s manjim vremenskim odmakom, jer se brzo topi).


                               Smrznuti jogurt s borovnicama i melisom


Jamie Oliver: "30 MINUTE MEALS"
Recept samo kao putokaz:

Osnovni sastojci:
500 g smrznutog voća - borovnica, jagoda, kupina, malina, miješanog voća.........
3-4 žlice meda
500 g čvrstog jogurta

Mogući dodaci:
limunova korica
korica limete
listići mente, melise...
par kapi neke arome po želji
par kapi rakije ili likera po želji

Ideje za serviranje:
sa svježim voćem
posipano izmrvljenim keksima
s listićima mente, melise.....
s naribanom čokoladom
...

Prije nego počnete raditi ovaj "sladoled" stavite posudu ili posude u kojima ga želite servirati u frizer. Tako će se spriječiti prebrzo topljenje smjese kad ga budete servirali.
U multipraktik  stavite jogurt, med i dodatke.
Uključite na kratko stroj, pa dodajte smrznuto voće i opet uključite multipraktik dok se sastojci ne sjedine.
I to je to.
Servirajte. Mljac!













2 komentara:

  1. Ovo je super, često sam tako pravila ovaj smrznuti jogurt dok nisam kupila aparat za sladoled. Mnogo volim Jamie 30 minute meals i knjigu i seriju. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja imam aparat za sladoled ali nije mi uvijek spreman (ponekad za njega nemam mjesta u frizeru), pa mi je, u tom slučaju, ovaj način za spremanje ledenog deserta idealan. Inače i ja volim JO, a to se i vidi i još će se vidjeti na ovom blogu.Imam većinu njegovih kuharica. LP

    OdgovoriIzbriši