srijeda, 25. travnja 2012.

Domaći senf by Ebba

Nije mi nikada palo na pamet da se upustim u izradu domaćeg senfa, dok slučajno nisam naletjela na recept "Domaći francuski senf s medom" na odličnom Ebba´s cuisine blogu.
Pošto sam imala sve sastojke u kući, i svi volimo senf, upustila sam se u to sa velikom znatiželjom i nestrpljenjem u očekivanju rezultata.
 I.....bila sam oduševljena. Sama mogućnost da sama mogu napraviti senf i dodavati i balansirati sastojke po svom guštu, je fantastična.
Već razmišljam o čiliju, aceto balsamico octu, .......tko zna...mogućnosti su velike.
Sigurno neću stati na prvoj staklenki.


Recept za domaći francuski senf s medom
                              

3 komentara:

  1. wooow, oduševljena sam!! odlično ti je ispao, daa, mogućnosti su nebrojene, zadnji put sam ga ja radila sa dodatkom sushih smokava i acetom balsamicom, a idući put ću probati sa začinskim biljem! Hvala na povjerenju i jako mi je drago da si isprobala! Pozz :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Suhe smokve? Zanimljivo....vrijedi isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Komentar na Ebbinom blogu me je dovelo do tvog bloga, i u tvojoj izvedbi izgleda odlično!! Mislim da ću se i ja baciti na pravljenje senfa :)

    OdgovoriIzbriši